szkolimykadry.pl
utrzymanie ruchu i produkcja
magazynowanie i logistyka









MIEBACH CONSULTING








Grupę Miebach Consulting założono w 1973 roku we Frankfurcie. Jej działalność skupia się na doradztwie logistycznym oraz doskonaleniu procesów przepływu materiałów dla dużych i średnich przedsiębiorstw. Klienci wspierani są poprzez sieć biur na całym świecie, usytuowanych w kluczowych regionach Europy, Azji, Południowej oraz Północnej Ameryki. Głównym celem jest projektowanie oraz wdrażanie najlepszej jakości rozwiązań, tak by zapewnić klientom doskonałe łańcuchy dostaw oraz trwałą przewagę konkurencyjną.

Poprzez lata działalności rozwinięte zostały rozwiązania integrujące wszystkie kompetencje, które determinują funkcjonalność łańcucha dostaw: struktury łańcucha dostaw, procesy przepływu materiałów, procesy przepływu informacji, zasoby ludzkie i organizacja.

Siłą Miebach Consulting jest integrowanie tych kompetencji w celu zapewnienia wszechstronnych rozwiązań, które przewyższają oczekiwania klientów. Firma przygotowuje strategie, analizuje wykonalność koncepcji pod względem ekonomicznym, dobiera rozwiązania informatyczne oraz wyposażenie techniczne w najdrobniejszych szczegółach. Przejmuje odpowiedzialność podczas wdrażania projektów, wspiera fazę uruchomienia oraz proponuje działania naprawcze po wdrożeniu.

Grupa Miebach świadczy usługi dla wielu segmentów rynku. Dewizą jest wymiana doświadczeń pomiędzy ekspertami specjalizującymi się w różnych branżach przyczyniająca się do tworzenia innowacji oraz najlepszych rozwiązań.

Dla strategii rozwoju firmy oraz planowania prac pierwszorzędne znaczenie ma etap wdrożenia: zarówno w zakresie budżetu, terminowości oraz zapewnienia pełnej wydajności, wraz ze szkoleniami dla pracowników.

Ponad 1000 zaprojektowanych i wdrożonych przez Grupę Miebach rozwiązań logistycznych znalazło zastosowanie na całym świecie.

www.miebach.pl

 



BALTICBERG CONSULTING




BalticBerg Consultuing zajmuje się wspieraniem organizacji (firm, instytucji) w zwiększaniu efektywności operacyjnej w obszarach technicznych – zarządzanie techniczne, utrzymanie ruchu, niezawodność. Klienci BalticBerg Consultuing mają okazję do skorzystania z rozwiązań, które okazały się skuteczne w wiodących organizacjach na całym świecie. BalticBerg Consulting zajmuje się doradztwem w następujących obszarach:

Dodatkową formą działalności jest również organizacja szkoleń, seminariów i warsztatów dla inżynierów, dyrektorów i kierowników technicznych, liderów i specjalistów w działach technicznych i produkcyjnych. Profesjonalne spotkania zamknięte i otwarte organizowane są przez BalticBerg Insitute.

Każdy członek zespołu BalticBerg Consultuing posiada bogate doświadczenie operacyjne i eksperckie w wielu znanych i rozwiniętych technologicznie firmach zlokalizowanych na całym świecie.

Zespół reprezentuje doświadczenia z wielu branż między innymi: wydobycie oraz przetwarzanie ropy naftowej i gazu, produkcja nawozów, produkcja papieru, produkcja i przetwarzanie stali, przemysł maszynowy, motoryzacja, transport morski i lądowy, transport lotniczy, budownictwo przemysłowe, energetyka, FMCG.

www.balticberg.pl

 



DPG Staworzyński & Partnerzy

Firma DPG Staworzyński & Partnerzy świadczy usługi doradztwa strategicznego, operacyjnego i szkoleń we wszytskich kluczowych procesach przedsiębiorstw prywatnych jak i jednostek administracji publicznej. Usługi te świadczone są na najwyższym poziomie jakościowym, dzięki grupie kilkudziesięciu wysmienitych ekspertów z wieloletnim doświadczeniem oraz specjalizacji w zarządzaniu i usprawnianiu procesów biznesowych. Działalność firmy obejmuje następujące obszary:

W przypadku podejmowania współpracy doradczej, szkoleniowej lub projektowej każdorazowo wspólnie ze zleceniodawcą konsultowany jest wybór konkretnych członków zespołu z grupy ekspertów DPG, tak aby ich doświadczenie i praktyczne umiejętności spełniały w pełni oczekiwania obu stron.
Głównym celem działań firmy i zespołów którymi kieruje, jest rzeczywista poprawa konkurencyjności firm przez m.in. unikanie zbędnych kosztów wytwarzania i funkcjonowania.

www.staworzynski.com



NASZA ERA Centrum Szkoleń i Rozwoju S.C.


Nasza Era to firma szkoleniowo -  doradcza działająca od 1998 roku.Wieloosobowy zespół specjalistów realizuje zadania w obszarze bezpieczeństwa procesowego (BHP/P.POŻ./OŚ), doradztwa w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz szkoleń pracowników.

Marek Szymczak - twórca i współwłaściciel spółki Nasza Era - trener kilkunastu szkoleń organizowanych przez 4Content Sp. z o.o. w 2014r. - posiada praktyczną znajomość zagadnień ochrony pracy, potwierdzoną 13-stoletnim doświadczeniem jako pracownik służb bhp, ekspert w zakresie wymagań technologicznych dla maszyn i urządzeń, ekspert w zakresie gospodarowania wyrobami zawierającymi azbest, eykładowca tematyki bhp, prawa pracy, trener i wykładowca szkoleń zawodowych.

Od 1998 roku stale współpracuje z Państwową Inspekcją Pracy, Państwową Strażą Pożarną, Stacjami Sanitarno-Epidemiologicznymi, Instytutem Spawalnictwa w Gliwicach, Urzędami Dozoru Technicznego, Transportowym Dozorem Technicznym, Okręgowym Urzędem Górnicznym w Warszawie oraz Urzędami Marszałkowskimi w zakresie działalności szkoleniowej oraz doradczej spółki Nasza Era CSiR.
 
Dotychczas nadzorowane realizacje w zakresie bezpieczeństwa (kompleksowy nadzór bhp nad budowami, frontami robót), m.in.:
www.naszaera.eu



Andrzej Drzymalski, Polskie Centrum Efektywności

Specjalista w przygotowywaniu i praktycznym wprowadzaniu systemów poprawy produktywności: Lean Manufacturing, SIX SIGMA, KAIZEN w firmach produkcyjnych. Pełnomocnik Zarządu do spraw rozwoju produkcji POL-MOT Warfama S.A. – fabryka maszyn rolniczych; Dyrektor Fabryki Mpack Sp. z o.o. – produkcja i nadruk tub z tworzyw sztucznych LDPE, HDPE; Prawnik, Manager ds. Optymalizacji Produkcji grupy ANIMEX Smietfield Foods Polska (8 zakładów – 7500 osób). Od roku 2001 współpracuje z firmą MVV ze Szwecji i Polcasat z Polski przy wspólnym prowadzeniu projektów optymalizacyjnych w polskich firmach produkcyjnych.

Wykładowca na Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie, a następnie na WSE im. Ks. Tischnera w Krakowie na studiach podyplomowych „Zarządzanie i organizacja produkcji”.

W ostatnich 2 latach przygotowywał i wdrażał całościowe strategie i projekty usprawnień dla firmy King Oscar oraz Animex, opracował i wdrożył programy poprawy produktywności Akademia Animex dla całej grupy zakładów produkcyjnych oraz Akademia Royal Greenland Seafood Sp. z o.o. Twórca KING OSCAR Production System.



DR MAREK KASPEREK

Doktor zarządzania, specjalista w zakresie systemów logistycznych oraz organizacji zespołów projektowych. Pracownik Katedry Logistyki Ekonomicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Kierownik studiów i wykładowca na studiach podyplomowych Zarządzanie projektem Europejskim oraz Zarządzanie Porjektem realizowanym w ramach Kolegium Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Katowicach.

Odbywał też staże w brytyjskich przedsiębiorstwach  w ramah programu TEMPUS. Autor wielu praktycznych opracowań z zakresu logistyki, redukcji kosztów oraz zarządzania projektem. Współpracownik GARR, MŚP, PTE oraz licznych firm szkoleniowych i konsultingowych. Zaangażowany w realizację programu Tempus (1995-1998). Od 2000r. Ekspert w Górnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, Podlaskiej Agencji Rozwoju Regionalnego. Doświadczony trener i twórca szkoleń, od 1996 roku prowadzi wysoko oceniane warsztaty szkoleniowe dla praktyków gospodarczych i przedstawicieli jednostek samorządowych organizowane m.in. przez MŚP, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne i inne. Autor ponad 90 artykułów, 5 książek i współautor 3 poradników. Konsultant, odpowiedzialny za projektowanie i wdrożenie rozwiązań z zakresu organizacji zakupów i logistyki w przedsiębiorstawach produkcyjnych i usługowych.

W trakcie warsztatów prowadzący wykorzystuje swoje praktyczne doświadczenie z kierowanie i uczestnictwa w kilkudziesięciu projektach z zakresu logistyki zaopatrzenia, produkcji oraz redukcji zapasów.